Skip to content

cysriskdustsarwellspiraroutinovberti.co

opinion you are not right..

Rock

Just Like A Niguh - M.C. Thick* - The Show Aint Over Till The Fat Man Swings (Cassette)

9 thoughts on “ Just Like A Niguh - M.C. Thick* - The Show Aint Over Till The Fat Man Swings (Cassette)

  1. Well you ain't gotta tell er no mo 'cause she already know Is how I'm burnin the dough, she already know how we roll It's Lil Snupe in this bitch, I got my crew in this bitch And you already know just what we finna do in this bitch I'm that nigga now, yea I'm that nigga now All .
  2. Tried to get me with a T.V. show But I wouldn't have none of it, no, no, no "Be like me girls and become a real man," Live to the full, always act flash I Ain’t Thick, It’s Just a Trick.
  3. Ain’t a gold digger cause she got her own shit, yeah Money in the bank, need no cheese She’s on beat, hair on fleek I ain’t talking no spending, hell nah that’s weak Want a hood nigga that can give her that meat. Ay, thick, thick, thick, thick I can’t even pass on her She walk around with all of that ass on her Thick, thick, thick, thick.
  4. Thick thighs make the Dick Rise (Thick thighs make the Dick Rise) [Verse 2: Willam] On a pole, on a role Loose meat and a hole Dump trucks taking money like they pay tolls This piggy hair roast beef ain't sharing none Legs on fleek La-La-Looking for fun I've got a finger sandwich in my cellulite Like a meat lover's pizza, now that's delight.
  5. Discover releases, reviews, track listings, recommendations, and more about MC Thick - The Show Ain’t Over Till The Fat Man Swings at Discogs. Complete your MC Thick collection/5(35).
  6. Thick Lyrics: Worldwide / Time to handle our biz / Down with the crew called diggin' in the crates / Thick is how I got my whole click to sound / Thick is how we gets down from town to town / If.
  7. Jun 03,  · MC Thick. MC Thick, like Ace Nitty, was from the West Bank. And though he wasn’t a Mobo signee, the Marrero rapper, like the area’s representative label, was mostly immune from the bounce sound that was gathering momentum across the muddy bend of the Mississippi River. Thick’s debut The Show Ain’t Over Till The Fat Man Swings on.
  8. Nov 14,  · Ain’t a gold digger cause she got her own shit Ain’t a gold digger cause she got her own shit, yeah Money in the bank, need no cheese She’s on beat, hair on fleek I ain’t talking no spending, hell nah that’s weak Want a hood nigga that can give her that meat [Hook/Chorus – OT Genasis] Ay, thick, thick, thick, thick I can’t even.
  9. May 28,  · mc thick - the show aint over till the fatman swings spice 1 - he wrote maestro fresh wes - naaah,dis kid cant be from Canada? the microphone prince - trunk of funk hoodratz - sneeke muthafukaz ali dee - bring it on prophets of da city - age of truth gunshot - patriot games krispy 3 - cant melt the wax blood of Abraham - future profits.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *